24. toukokuuta 2012

The sun of my life


Eipä tässä kummempia, tänään näin mun Hollolalaista kaveria, joka oli luokkaretkellä Särkänniemessä ni menin moikkaan sitä sinne, en siis menny sisään mut siihen ulkoportille... Oli niin ihanaa nähä pitkästä aikaa!!<3 ku viimeks joskus varmaan ennen joulua oltiin nähty... paaaljon ennen joulua :o 

Myös skopa kävi tänään huollon tarkastuksen 1. vaiheessa, vielä 2. vaihe ja ite korjaus jäljellä -.-' Noo.. pikku hiljaa, pikku hiljaa.

Tossa tän päiväsiä otoksia (meikit valuu pitkin poskia, en tietty taaskaan tajunnu pyyhkiä pois ENNEN kuvausta -.-) :D

kohta noi hiukset on taas vaaleet, kuhan sais aikaseks varata kampaaja... :D
kiva ilme taas kerran, mää ne niin hyvin osaan -.-

Sit jos ei tykkää eläinjutuista ni tän voi skipata suosiolla :)
Milli <3

Nii ja sit itkin tossa äskön meijän edellisen kissan Millin perään ku näin ton kuvan ja tajusin, etten muista siitä oikeestaan mitään muuta ku että se pissaili joka paikkaan sisälle ja sitä aina kurmuutettiin sen takia ja nyt tuli kauhee ikävä ja ihan tyhjä olo ku en muista kunnolla sen luonnetta enää :'( pelottaa, etten muista meijän nykyistä kissaa, Nessuakaan enää sit ku se on kuollu, koska se on mun rakkain molopää ja mun elämän valo ku sitä tartten<3 se on mulle ku oma vauva! itken välillä onnesta ku katon ees sitä ja joskus ihan mielettömästä surusta ku aattelen, et ei sekään ikuisesti elä......

Tulipas rankkaa tekstiä.. En toki oo yhtään eläinrakas. Sori ku tuli eläimistä ku jokkut ei siitä tykkää.. tosin ei oo tietty sit pakko lukee kuten varotin jo tossa aikasemminkin.

2 kommenttia:

Jasmine N kirjoitti...

Mulla ois sulle haaste mun blogissa :)

http://aamihh.blogspot.com/2012/05/shiny-blue-trousers.html

Kirfield kirjoitti...

aaalright ;)