5. kesäkuuta 2012

Töitä töitä töitä


Mun työt puhelinmyyjänä siis starttas maanantaina. Mua varotettiin siitä, ettei se oo mikään unelmahomma mutta halusin silti kokeilla miten kyseinen ala sopii mulle itelleni... mulle myös sanottiin et ekan päivän jälkeen tuntuu siltä et "kyllähän tätä tässä voi rahan takia vähän aikaa tehä" ja tokan päivän jälkeen kaikki ottaa loparit :D No mullehan kävi tää aivan tismalleen sama kuvio. Eilen olin vielä et "no kyl tää tässä nyt menee..." ja tänään mun pää hajos vaa ihan totaalisesti -.-

Tässä kahen päivän aikana oon saanu 1:n lehden myytyä, wuhuuuuuu!!!!! Meillä on vielä profikkapalkka eli meijän pitäis siis myydä 3 tai 4 lehtee päivässä et saatais ees jotain rahallista korvausta meijän äänten kuluttamisesta. Eli siis pitää nyt kattoo teenkö vielä yhen kokeilupäivän, eli huomisen vai lopetanko tän leikin tähän ihan suosiolla tuhlaamatta enempää aikaa siellä... Ehkä se on huomenna aamulla mulla sitten jo selvillä.

Alla tän päiväsiä kuvia, räpsin vaan ihan randomisti noita pitkin taloa matkalla syömään :D
(kiva muuten toi ekan ja tokan kuvan väriero, vaikka ihan samana päivänä otettu mut mun huoneessa on sen verran varjosaa et näyttää paljon ruskeemmalta... oi kumpa toi ois mun oma väri, ei oo kauheen innostavaa olla ihan kalkkis kesälomalla..... :D)


Niin ja saisinkohan jo kohta aikaseks varata sen kampaajan?!?! :D

Ei kommentteja: