17. tammikuuta 2012

Päivä kuvina

toi on oikeesti hyvä leffa, tai noi kaikki 3 on, vaikka näyttääki vähän oudolta... tai siis mää tykkään, mut ei kaikki varmastikkaan ;)

Aattelin tänään tehä päivä kuvina -postauksen, kun sitä multa pyydettiin :) tänään ei kyllä tapahtunu oikeen mitään ihmeellistä, joten sinänsä ihan perussettiä tääki postaus :p

herätys
aamupose :D
Siina, minä, Ulla
käytiin Elixiassa juoksemassa juoksumatolla
mun hienoja pukkarikuvia :D
lähettiin ulleron kanssa pois kohti kaupunkia...
tärähtäny, mut en ollu ladannu mun bussikorttia
ni jouduin meneen mun kahella ilmaislipulla, jokka
sain joskus äitiltä
kuntoilemasta läskeilemään! (Y)



ja ku lähin sitte suunnistaan kotia kohti, oli jo ihan pimeetä ja menin tua turistina kamera kaulassa ;p
piti ladata se bussikortti ;)
kotona lisää läskeilyä :D
aattelin vähän lakkailla kynsiä lisää mut en sitte saanukkaa aikaseks :/
hieman vajaita läksyjä (yritys oli hyvä) :D
wisiiiii! ja koneelle ;)
katoin ton kolmosen :D:D:D:D
ja tässä vaiheessa päätin että nyt on mun päivä pulkassa :) aattelin mennä jo aikasemmin tänää nukkuun mut
nää kuvat latas nii hitaasti etten päässykkään, joten se vähän venähti ;D 

Ei kommentteja: