16. helmikuuta 2012

Esmeralda


Tää tuli siä parkkihallissa, ku oltiin melkei ainoita siä ni meillä oli auton radio ihan täböillä :>

Eilen olin pesemässä mun rakasta Vespaa, ja oli niiiiiin ihanaa ajaa sillä siä parkkihallissa! ette oikeesti tiiäkkään kuinka mää nautin ajaa sillä! oon tässä pikkuhiljaa alkanu huomaan et oon oikeesti kauhee materialisti.. rakastan mun skopaa, mun kameraa, mun konetta (en tajunnu  sitä ennen mut nyt ku oisin voinu vaihtaa koneeni uudempaan nii en voinu ku tykkään tästä liikaa) sit mun kajareita jnejne... olen outo, ja tiedostan sen itsekin.

hyh miten likanen :(
Ennen...
...jälkeen
Ennen...
...jälkeen
Ennen... :D
...jälkeen
Ennen... (klo 17:25)
...jälkeen (klo 18:43) :D
Ennen... puunamassa :>
...n.puoltoista tuntuia myöhemmin :D
Mun ihana Buzz! (unohin sen tohon paikalleen, onneks isukki haki sen
sieltä tänään, kun toi on siis sen työpaikan parkkihallissa :) )

1 kommentti:

Janina kirjoitti...

Yllätys että unohdit avaimet virtalukkoon!?:D