19. helmikuuta 2012

Kyllä tää luovuus taas kukoistaa...


Tää viikko on ollu tälläi ihan rento viikko. Muutamana päivänä päästiin jo aikasemmin kotiin ku oli näitä kaikkia penkkareita ja wanhoja ymsyms. Sitte käytiin tytsyjen kans syömässä AmericanDinerissa torstaina. Ja ullis tuli meille pe yöks. Eilen mut pakotettiinki Kangasalle yöks ku oli vähän kaikkee sekaannusta... -.-'

Mutta enää viikko koulua ni pääsee lomalle! Lähetään kiertää vähän Eurooppaa.. mennään kattoon meijän vanhoja vaihtareita Saksaan ja Ranskaan ja sit ehkä mun tätiä Belgiaan ja sit muuten vaa ajellaan sit siä ympäriinsä mm. Itävallassa ja en ees tiä missä kaikkialla :D
Nyt mun säälittävää kuvasaldoo viikolta

oon nolo, mut pakko sitä ny vähän oli keräillä! :D:p
kuva: Lindan blogista
Tein ullerolle hienon ystävänpäiväkakun ku vietettiin meijän ystävänpäivää vasta perjantaina :> (oon varsinki tosi ylpee tosta mun tekstistä, joka näyttää ihan ku jonku 5v:n tekemältä :D)

Ulla <3
Hyvä Ulla, kyllä sää vielä opit... <3
Ja sit ainoo kuva mikä ei oo tärähtäny on tällänen, nice! :D:D oma vika.
Ja loppuhuipennus! nam. :p

Ei kommentteja: