10. marraskuuta 2011

Release me Elixia! :D:D


Soriiiiii, oikeesti ei oo ollu mitään kuvia tai mitään sanottavaa eikä muutenkaa oo ollu sellai olo et tekis mieli päivättää mitään ja oon oikeesti pahoillani siittä, mutta tässä nyt on ollu kaikkee -.- äiti muutti suomeen viikko sitte, se oli ihan törkeen outoo! oon siitä jo ihan tarpeeks sekasin... sen piti olla siä viä puoltoista vuotta mut se tuliki jo ny...
ja sit meille ei tuu äikästä mitään koetta tässä jaksossa ni meillä on ihan liikaa kaikkia projekteja, jokka pitää palauttaa joskus ens viikolla tyyliin niinku esim. jonku ihme heppulin (alan ammattilaisen, tai jotai sinneppäi) haastattelu, enkä ees tiä ketä haastattelisin! ja sit joku kirjan luku -raportti ja vihaan lukemista jajaja...
sit noi äitin miesystävä eli periaatteessa mun isäpuoli ja sen 2 poikaa (10 ja 14w) koittaa koko ajan saada mua sinne niille ja ne asuu KANGASALLA! varmaa lähen mihkää kangasalle -.-


ja sitten vielä mun tän päivän kunnnon vitutus:  HALUAN P.O.I.S ELIXIASTA!!!  , mutta kun ei pääse! Ulla sano viisaasti, että: kun kerran liityt ni et koskaan pääse pois ja näin se on!!!! vittuuu!


ja sit mun tililtä on huvennu ihan törkeesti rahaa enkä tiä mitä mää oon oikeen ostanu.. noh, itseasiassa tiiän: ruokaa! :D mut ei voi mitää, ei oo mun syy, ku kotona ei koskaan oo mitään syötäväks kelpaavaa ni pakkohan mun on itteni jollain ruokkia! ku oikeesti iskä ei oo koskaan kotona ni meillä ei oo mitään jääkaapissa (tai jos on ni se on umpihomeessa) ku kukaan ei syö täällä mitään, joten kai se aattelee etten määkään mitään syö mut määhän kuule syön, ja aika vitusti!

mutta nyt... kuvia... hesan ostoksia vihdoin, kun kerran lupasin (ja sori toi laatu mutta mulla ei oo viä sitä järkkäriä ni joudun kuvaileen meijän ihan paskalla digikameralla, ja vihaan sitä :D )



Iskä toi köpiksestä :)
ton mää luen siihe kirja-juttuun, suosittelen, hyvä kirja!
tärkeitä nää mun kuvat, mut noi sain siltä äitin miesystävältä ku jos oisin haastatellu sitä ni mun ois pitäny lukee tosta "logierasta" jotain ennen sitä haastattelua :D:D
noniin, nyt päästiin vaatteisiin... kokeilin vähän kaikkia kuvakulmia :D:D kertokaa mikä
 on teijän mielestä paras :)
Zarasta 120e
tää on tää sama takki edelleen :D


sekin Zarasta 13e

JC hmm.. en muista tarkkaa hitaa mut oisko ollu 30e? :D mut jotai sinneppäi kummiski..
JC 5e oisko ollu? ei oo enää JC:n kuittia tallessa :o

JC en muista näitten hintoja ni en ny pistä mitää mut siä oli hyvissä alennuksissa kaikkee :D


Siinä! tosta puuttuu se mun ihQ karvalakki mut muuten siinä oli kai kaikki, en mää enää ees muista mitä kaikkee sieltä tuli oikeen ostettua :D:D mut tossa ainaki palo rahaa ihan tarpeeks ku mietin mihin se mun raha katoo :D

Oltiin eilen koulun kaa liikkatunnilla jousiampumassa ja musta oli kyl kivaa :D paitsi sormet on nyt kipeet mut ei se mitää, "mitäs pienistä kun ei nekään meistä" :D oltiin myäs radiokirppiksellä ullan kans ja löysin sieltä sellatteen harmaan paidan ja 2 sellasta blingbling-rannekorua :)

Kiitos, ja sori ku oon nyt vähän pitäny taukoo, mut lupaan postailla useemmin tästedes vaikka mulla ei ookkaan kunnon kameraa ;)

Ei kommentteja: