15. marraskuuta 2011

Schoolday

Tää biisi on taas ihanasti omistettu Elixialle ja sen työntekijöille :D

Tänää oon ollu niiiiin väsyny, etten ees muista millon viimeks oon ollu näin väsyny... koulussaki mää vaa koko ajan jäin tuijottaa johonki kaukasuuteen ja muutenki en oo ees jaksanu oikeen puhua tai tehä muutenkaa mitää :D mut toisaalta taas tänää on ollu kyl ihan törkeen hyväki päivä :D koulussa oli kivaa, paitsi väsytti ja oli pitkä päivä mut en osaa kuvailla, oli vaa hyvä päivä... ennen kuin...... menimme elixiaan.............

Mentiin siis ullan kans sinne vaihtamaan meijän kahen vuoden sopimukset 3kk:n soppareiks ku ullalle oli luvattu niin ja muutenki vähän selvittään asioita, koska sieltä ei saa mihinkään asiaan minkään näköstä oikeeseenkaan päin olevaa vastausta -.- me oltiin samaan aikaa siis tehty ne sopparit ja samaan aikaan lähetetty sähköpostia sinne irtisanomisesta ja tosta 3:n kk:n systeemistä ni ullalle sanotiin et ei voi irtisanoutua ja et se 3kk:n jutska käy hyvin ja mulle ei ees vastattu siihen mun irtisanomis viestiin ja siihen toiseen vaa et se 3kk:ta ei käy! ok. ja sit ku mentii sinne ja sanotii heti et halutaan ne 3kk:n höskät ni se oli vaa sillee et joo, ilmanmuuta. sit se tulee vähän ajan päästä ja sanoo et ei se käy ja sit se sano et sillee kyllä kävis et sen vaihtais vaa vuoden soppariks ja oltiin sillee et joo ja se et "hyvä, hienoo, tehään nii!" ja sit se tulee et "sori, ei se käy, noita sopimuksia voi muuttaa vaan pidemmiks, mut ei lyhemmiks".... meille siis ensinnäki valehdeltii suoraan päin naamaa x2 ja muutenki ei ollu eka kerta ku jotai tollasta paskaa sattuu tua meille!
ä.l.k.ä.ä k.o.s.k.a.a.n s.i.i.s v.a.a.a.a.n l.i.i.t.t.y.k.ö E.l.i.k.s.i.a.a.n!!!
 tulee vaa niille huono maine ja taas viisas ystäväni ulla sanoi, että: "me saadaan taas vaan maksaa niitten virheistä" ja todellaki saadaan! ei toki juu ärsytä yhtään! mut oon vaa nii hidasälynen kaikin suhtein et mua ei ärsyttäny oikeestaan pätkääkään ku me oltiin siä vaa se purkautuu vasta ny. mää kyllä vähän arvasin tän ni ehkä sen takia en ollu nii vihanen sillon. :/ ja olin ihan törkeen väsyny :D nuokuin vaa siinä tuolissa ja aattelin et "voihan vittu, en pääse kotiin ku mulla ei oo bussikortissa rahaa"


hyvä, nyt sain taas purettua mun kaiken vihan tänne, kiva :D:D ja sitte tän päiväsiä kuvia koulusta ku mulla oli kamera mukana :o tolla kameralla kaikki kuvat vaan on ihan tärähtäneitä mut ei oo nyt parempaakaan.


meijän oma rillipää Linda 8)
ullan hienot kanootit :D:D
niinkuin jo kerroin, kaikki ovat tärähtäneitä... :/
innokas koulunkävijä.. -.- viimesille tunneille menossa, veto vähän loppu :D:D:D
ja sitte viä meijän rakas pelittäjä :D
ah, koulu <3 eikä ketään muuta tiettykään ku vaa meijän luokka tyyliin tohon aikaan tua -.-'
kaunista, ulla! ;)

Ei kommentteja: