29. marraskuuta 2011

Vko 48


Tää viikko on tähän asti ollu siis pelkkiä kokeita, kokeita ja vielä vähän lisää kokeita :D tai ainaki melkein.. ja eilen meille ei ilmaantunu ollenkaa opettajaa ni lähttiin sit (melkein) koko luokka menee 20min päästä.. huomenna ois ruotsin koe ja mulla on koko illan ollu kirja nenän eessä mut mulla on ruottiin sellai kaamee muuri ni en oo pystyny ees vilkaseen kirjaan :D ja sit ku noi meijän koealueen kappaleet käsittelee melki kaikki jotai urheilua ni ei oo ihan mulle suunnattuja kappaleita ni sehän vasta motivoiki mua! :D

mutta hei, on tästä viikosta riamuaki löytyny nimittäin: bussikortin mysteeri on vihdoin ratkaistu!!! löysin sen eilen näitten kaikkien päivien etsinnän jälkeen mun työlainsäädännön kirjan välistä :D jeah!

tehtiin testiä :D ulla siis kuvas mun purkkapussia ja nyt se on sit hukassa seki... kiittii!
Nessumuru <3
innostuin vähän kuvaileen :D
Käytiin viime perjantaina subissa Linda, Siina, Ulla ja mää ku mentii koko luokan
kans rupriikkiin ni meille jäi siinä matkalla sitte vähän ylimäärästä aikaa ;)
ullan erittäin hienoja taidekuvia :D:D
jeah, siinä se nyt komeilee :D oli pakko ottaa todisteaineistoo et löysin sen oikeesti! ::D
ja taaaaaas näitä kiiran mahtavia ideoita! 
Tulevan viikon suunnitelmissa siintääkin sitten...... lisää kokeita!!! jes! mut sitte pe Ulla tulee meille yöks (toivottavasti kaheks) ku mennään su sirkukseen! :D (iskän tyttöystävä oli ostanu meille joululahjaks liput sinne siis koko meijän perheelle.. mutta Miiro ilmotti heti et se ei ainakaa oo tulossa mut Ulla tulee!! :D )

2 kommenttia:

Jasmine N kirjoitti...

Sä muuten kysyit sitä miten tosta videosta saa pelkän alapalkin, niin meet siis siihen youtube videoon minkä haluut tänne, sitten kopsaat sen upota-html koodin ja liität sen postaukseen, ja sitten muutat siihen height kohtaan korkeudeksi 25 :)

Kirfield kirjoitti...

huhhuh.. kuulostaapa vaikeelta ;) mutta pitääpä kokeilla, kiitos! :)