16. syyskuuta 2011

hullut päivät sokoksen tapaan


                            

Tänään oli hullun hauskat päivät sokoksessa eli siis toisin sanottuna ao-päivät :) sieltä shoppailin vähän meiksuttimia...


Eli siis tossa on Rimmelin aurinkopuuteri, sitte Maybellinen Dream Lumi touch -valokynä, Maxfactorin False lash effect -ripsari ja sen mukana samassa paketissa tullu Smoky eye effect, jota myöskin koklasin tänään vähäsen (en tosin oikeen ymmärtäny ideaa, ku siinä on niinku 2 eri päätä, valkonen ja musta ja jos sitä valkosta päätä pistää ton mustan rajauksen päälle ni se melkein katoo kokonaan se rajaus )': mut onneks se tuli kaupan päälle :D) ja sitten viälä Punanaamiosta ostettu meikkivoide.
Ja sitten asiasta kukkaruukkuun (vaikka vihaanki tota sanontaa :D) mutta kummiski mun piti tänään lähtee Lahteen mutta en sitte jaksanukkaa, mut ihan hyvä vaa ni sain noiki ostettua, tosin nyt tuliki mieleen et jos olisin menny mamman (eli siis mun mummon) kanssa kaupungille nii oisin varmaan saanu noi kaikki siltä... en taas näköjään ajatellu ihan selvästi tätäkään juttua ;) mutta sainpahan olla taas ystävieni ursulan ja sipulin kanssa vähän aikaa :)
olipas kiinnostava juttu taas ;D ja kaamee stoori tuli :D:D
joo.. mutta itseasiassa tekis vähän mieli pistää lisää kuvia vaikka mun rakkaasta skopatsulista Esmeraldasta (nimi tulee sit sen rekkarista ECM) :D

Nää kuvat on sitte mun ihka ekalta ajokerralta viime vuodelta (+iskän potta-kypärä :D)

ilmeellä!


Ajokorttia hakemassa ;)

siinä se mun kulta vielä kaupassa oottamassa mua <3
Eka koulupäivä! Ajoin iskän perässä kouluun ku mulla on MAAILMAN SURKEIN SUUNTAVAISTO, en osaa ajaa mihkää! Joten siis se saatto mut kouluun <3 ;D Ja sen tyttö menee uuteen kouluun ekana päivänä ja se ottaa kuvan autosta ja skootterista!!! HAH..! eikä tietenkään tytöstä.... :D:D Kiiitttiiiiiii!!

2 kommenttia:

-Ulla kirjoitti...

sulla on ehkä maailman söpöin skopa!!! :DD

Kirfield kirjoitti...

voi kiitos :D