17. syyskuuta 2011

Roses



Tänään käytiin iskän ja isoveikan kans kebabilla :D ja sit viä ao-päivillä kaupassa, mutta matkalta tarttuki mukaan tommone:


Sit koitin tänää saamaan iskää kuvaamaan mua siihen opiskelijakorttiin mut se otti vaa pari kuvaa... :/ joten noista mun kai pitäs sitte se valita (en oo ees varma saaks siinä hymyillä mut ei sitä kiellettykkään):

Onkohan mun pää liian vinossa tossa ku sen piti olla
suoraan keskeltä otettu? :o

Tää ois musta ollu paras mut tää on ihan tärähtäny :/

Hymyilenkö liikaa?
Ja onkohan mun hiukset liian silmillä? En oikeesti vaan osaa olla kuvattavana ja mua ärsyttää :D Noi sitäpaitsi pitää viä rajata paremmin ku se piti olla hartioista rajattu ja toi on vähän liian kaukaa ehkä. Ja vihaan musta suoraan eestä otettuja kuvia, mun posket näyttää sellatteilta hervottomilta pullaposkilta, varsinki jos hymyilen :D On tää liian vaikeeta :D:D
Ehkä mun pitää pyytää vähän jotain innokkaampaa valokuvaajaa joka jaksaa ottaa musta enemmän ku 3 kuvaa ni kuvaamaan mua :D Haluisin vaan jo tilata sen kortin mutten voi ilman kuvaa :3

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

keskimmäinen on paras vaikka se onki tärähtäny!;) mut voin tulla ottaan susta kuvia jos haluut? :)

-sipuli

Kirfield kirjoitti...

joo, nii mustaki ;)
mutta joo, tuu ihmeessä :D:D

-kipuli