30. syyskuuta 2011

It's been a really really messed up week


No ei oikeesti oo ollu mikään kummonen viikko... ihan perus :D kokeita on tullu ja menny vähän miten sattuu ja numerokki on vähän sen mukasia, mutta hei ei se ny oo niin tarkkaa.. :D
ja eilen sain sen järkkäriiiin (siis naapurin sellasen lainaan)! jee! olin ihan innoissani ja eka kuva minkä yritin ottaa mun iskän tyttöystävän koirasta ei ollu kyllä sitte lähelläkää koiraa :D hitsi ois pitäny säästää se! noh, mennyt on mennyttä :D taas jaarittelen täällä jotain omaa ><
ja ostin muuten tänään sokoksen 3+1-päivältä geelikynsi sellatteen laitteen :D:D ku ulla osti sellatteen ittelleen ni mulle tuli kauhee himo kans, eikä ollu ku 33e kaikilla mahollisilla alennuksilla ;) nyt mulla onki sit vaa toisessa kädessä geelit ja toisessa ihan lyhyet kynnet ku jouduin leikkaan ne ku luulin et pystyisin tekeen tohon toiseenki jo mut meni 1,5h tehä yhteen käteen ni sen jälkeen ei jaksa enää toista :D:D eikä muutenkaan oikeen onnistunu tällä ekalla kerralla, mut harjotus tekee mestarin (vai miten se oli) :D
tossa viä sillä järkkärillä otettuja kuvia :)

Tolla saa aika tarkkoja kuvia, vähän ehkä liianki tarkkoja :D ja toi mun hymy
on tollai "heeh" :D


kynsihöskä

murhaavat katseet >;)


taidekuva by:kiira, en oikeen ehkä ihan haltsaa tota viä ::D

"jou"-kynnet

"jou"-kuva ::D:D:D:D

Ei kommentteja: