18. lokakuuta 2011

Autumn vacation


Oi että ku on oikeesti ihanaa ku syysloma alko! <3

Pulla oli meillä la ja noi baskit kokkas meille hieman omituisemman puolesta ruokaa... tai siis se oli ihan normi ruokaa mut ne söi itte ihan sikana ja meille tarjottiin pelkkää jauhelihaa..?!?!?! ok.
ja sitte su iskä lähti italiaa ja pullukka tuli meille yöks ja pelattiin rallipeliä :D:D mää muuten opin heittään lettuja! vähäks cool! :D:D:D
ja tänää me oltiinki sitte koko päivä hesassa shoppailemassa.. aamulla junalla klo 9.02 lähtö ja illalla 19.02 takasin tampereella :) oli kyllä kivaa ja ostoksista tulee myöhemmin erillistä postausta kun vaan jaksan alkaa purkaan noita kamoja...
huomenna sitten alkaa äippylin kans viikon loma lahdessa ja turussa... shoppaillen :D:DD tänää tuli ekaa kertaa elämässä sellai että nyt kyllä riittää jo :D jalat on niin soseena että en pystyny enää ees käveleen normaalisti, oltiin kunnon keharikaksikko :D vaikka siis mulla oli ihan normi kengät jalassa.. h&m:n converse kopiot.





<-- saatanan mulkerot :@



mun Buzz! se on mun skopan avaimissa ja vahtii niitä ettei kukaan vaaaan
pääse vahingossakaan pölläseen niitä :D
heeh, pullan mahtavia ideoita ottaa tv:n kautta kuvia :D:D
kiira säätää joatin tua taustalla :D

kunnon tekohymy! :D
pulla ja kiiran lasit :o

ja nyt kilahti kiiralla!!!!!!!!!!!! ne polttaa ihan 6/0 tua "niitten" huoneessa ja vittu ku luulin jo et mun huoneessa oleva patteri räjähtää! olin jo ihan poruillani täällä ku oon nii hyvä muutenki sytyttää kaiken tuleen ni ei ois mikää ihme ollu mut vittu  ku ne oli ne ja vittu mää vihaan niitä niiiiiin sydämmeni pohjasta asti! ne sotkee täällä niinku tää ois joku vankila ja tää on vittu parhaiten varustettu talo missä kukaan niitten kaveri joka on jossain muussa perheessä asumassa ni on.. ne oikeen itte kerto miten niitten kaverit asuu jossain perämettissä ja nukkuu tyyliin peiton paksusilla patjoilla lattioilla ja meillä on niille omat huoneet ja parisängyt ja kaikki! ei yhtään pysty arvostaan.. ostettiin NIITTEN TAKIA meille se parisänky jota ei muuten oltais ees tarvittu...... ja sit ne pitää päivät pitkät ikkunoita auki ja meijän kissa vois hypätä niistä ja arvakkaa vaa mikkä sähkölaskut tulee postissa ku patterit polttaa tän talon ku tuolta tulee koko ajan jotain arktisen ilmaston pakkasta tänne sisälle ja täällä ei pysty ees nukkuun. ja valot on ihan koko ajan päällä missä ikinä ne onkaan... huh, mää pyörryn kohta tänne savuihin, oikeesti heikottaa ku mulla siis ei oo mikään paras tupakansavun sietokyky, ja itte oon joskus aatellu et voisinkohan jopa olla lievästi allerginen sille ku kurkku turpoo niin etten saa melki henkee välillä :o

mutta tälläsiä tänään, tästä piti tulla sellai hilpee hesan jälkeinen postaus mutta kun ykskään päivä ei saa olla hyvä mun osilta ni ei si! mää päätin just et soitan ihan täysillä mun kajareilla tohon naapurihuoneeseen koko yön ku niillä on huomenna koulupv.. onneksi olkoon, voititte juuri pääpalkinnon!
öitä!

1 kommentti:

Liñda kirjoitti...

ohhoh :s mut kiitos noista kuvista, halusin meinaan nähdä ne tytsyt :)