10. lokakuuta 2011

move it, move it ;)

äh, mun yks tähän postaukseen niiiiiin hyvin käyny biisi ei toiminu ni pitää pistää jotain moskaa.. mut kyl toiki menee :D tää on niin sekava tää koko pastaus ni toiki sopii tähä ;) se toine ois vaa ollu viä parempi mut ei voi mitää ku en tiä sen biisin nimee oikeesti ni en voi ettiä sitä youtubesta :/ 


juu, elikkäs meikä on nyt sitten 50egee rikkaampi, jeah! hah, olihan se kyllä aika rankkaaki jossain kohis ku niin teki mieli mennä koneelle tai tehä ees jotain ku ilman konetta on niiiiiiiin tylsää -.- mut kaikkein eniten mulla oli ilman konetta ikävä kaikkee mun musiikkia ku ei radiookaan jaksa aina kuuneella ku ne siä jotain pälpättää kaiket päivät... mää oon ihan sitä mieltä et pitäs olla ainaki 1 kanava, josta tulee PELKKÄÄ MUSIIKKIA! nojoo, mutta se siitä ja sitten niihin kuviin, jota tulee luultavimmin aikas reippaasti, innostuin tosta lainakamerasta niin ja ne tulee sitten ihan sekavasti että varotan jo tässä vaiheessa :D

viime viikon maanantaina oli aika hiano auringonnousu :p
tollai todella tyylikäs lappunen oli mulla tossa varottamassa, jos vaikka olisin "unhotanu" ton sopimuksen ja menny "vahingossa" koneelle ;)
tiistaina sitten innostuin tekeen oikeen
rajauksekki simmuihi :D




gugguu ;D lol :D:D:D
mun isoveikan entisestä huoneesta, ku nyt se asuu jo omassa kämpässä,
mut me ei oikeen tiietä mitä tehään sille isukin kans ni se on viä vähän
vaiheessa... paitsi ei enää ku siivottiin se tänää ku sinne muuttaa ne
epsanjalaiset ;)



iiks, yks kynsi puuttuu!?!? :o

"tästä koostuu kiiran tiistai" ;) (ilman konetta)

lasit o_o
gezgiviiggo :>

näitä mun hienoja ekoja kuvauksia :D:D

lehdet tippuu kyllä ihan pirun nopsaan ku kattoo tota tiistain vastaavaa
kuvaa ni tässähän ei oo enää yhtään lehtiä!? :o hassua...
"kynsilakat ja erittäin likainen peili" :/
koruja
vooooi, mun pehmot siä <3 tuitui :D:D:D
tän talon alta löytyny 100 vuotta vanha kenkä
hieman pölyä :/
Ullan viesti mulle :D:D



Siinä niitä ny oli ja aika paljon niitä tuliki sitte mut siinä onki 3:n päivän kuvat :) Nyt.... heetkoone!? miks tuolta ei tuu bb:tä?!?! :o kello on 10:40 ja sieltä tulee jotai moskaa! nyt mua huijjataan! noh.. kaippa mun on sit pakko lukee matikkaa :D kiva! öitä people :)

Ei kommentteja: