13. lokakuuta 2011

Söndag

Tää sopii nyt tähän ku halusin laittaa tähän jonkun biisin, josta tulee mun isoveli mieleen ku ajettiin viime sunnuntaina Mäntsälään sen kanssa ja muutenki se on vaa nii ihana <3 :) Kauheeta ku se ei enää asu kotona :( :D
Ja toi biisi sopi muutenki ku mulla oli ihan älyttömön tylsää sillon ku mulla oli se kone-lakko ni soittelin sitte quitar heroo ja tota biisiä aikas paljon ;) mua ehkä kiinnostais alkaa soittaa bassoo.. hmmm.. mitä mieltä te ootte..? :)


Nää mun postaukset tulee nyt vähän jäljessä mut siis sillon viime sunnuntaina oltiin iskän ja isoveikan kans mun mummilla ja ukilla Mäntsälässä käymässä ku iskä vei meijän avoauton sinne talvisäilöön :D Ja oli niiiiiiin ihanaa taas olla Miiron (siis sen mun isoveljen) kans pitkästä aikaa ja OTTAA KUVIA! Olin ihan hullu siä sen kameran kanssa, sieltä tuli sellasta sarjatulitusta ettei kyllä mitään rajaa :D:D mut teille laitan nyt kaikkia sienten kuvia ja muita ku en viitti ihan kauheesti pistää mitään ihmisten kuvia, mut silleen kummiski varmaan että näätte vähän...

mummi <3 
ukki, iskä ja possu (jos ymmärtänette) ;)

perrrrruunakellarri


hyi :s
siäniä! :o
kärpäne :D (taas näitä kiiran kuvailuja)
hyyyyyyiii! yäk! seittiä :s
minisieni <3
toi minisieni oli mun ihan lemmpari kuvauskohde :D:D
mummi ja Miiro <3
joutsenia

koko porukka :) <3 (lastaamassa puita (siis halkoja takkaan tiäks) autoon) :D
taas siäniä 
paaaaljon paaaaaaaaaaljon siäniä! :D

mummi, ukki, iskä
tosi pimee kuva mut koitin ottaa kuvaa mun hianosta ninja-huivista jonka
miiro anto mulle tyynyks ku halusin nukkua autossa :) <3
Thäts it tudei. Tänk juu, kam agen (come again) ;) :D okei, tää oli taas näitä mun pimeitä postauksia mut ei voi mitää :D

Ei kommentteja: